Landays

Datum: 2010-03-02 | Tid: 16:08:09
Det har varit ett par spännande dagar.
Igår så sov jag till tolv, åkte till Filippa bakade hallonpaj och kollade på Svanprinsessan, Matrix och Prinsessan och Grodan. Sen åkte vi till Olle och jag blev grundlurad.

Så här gick det till;
*Sara, Filippa och Kim anländer till Olles hus och märker att de inte kommit*
*Kim ringer till Olle*

Kim: Var är ni någonstans?
Olle: Vi...*osammanhängande mummel*...N2...*osammanhängande mummel*...handla mat... Vadå, var är ni?
Kim: Hos dig?!
Olle: Aha, varför det?
Kim: Chrippa sa till Filippa att vi skulle åke direkt till Olle!
Olle: Aha...
Kim: När kommer ni då?
Olle: Om tjugo, trettio minuter
Kim: ÄR. DU. SERIÖS?!
Olle: Ja, men vafan...
Kim: Har ni ingen extranyckel eller något så vi kan gå in?
Olle: Jo, det ligger en i kajaken, men ni måste skotta

Så det slutade med att jag tvingade alla att skotta bort snö, och sen kom grabbarna och asgarvade.
Jag hade alltså blivit grundlurad.
De fick en poäng för till och med jag tyckte det var skitkul, men jag skyller på att jag är grymt bränd i huvudet efter trötthet och så vidare.

Sov hos Olle, läste en bok och åkte hem. Ska till jobbet snart.

PEACE

Nämnde jag överhuvud taget att det är lan på gång?
Nu gjorde jag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0