oh happy day

Datum: 2010-03-02 | Tid: 12:46:45
Shit vad trött jag var när jag skrev igår, helt osammanhängande. Men nåja, orkar inte återberätta, kan säga att jag var sjukt grinig på SL igår iaf, först står det att den ska gå 02:35 så vi går till donken en timma, när vi kommer tillbaka står det att den är försenad till 03:01 och medan vi står där går minuterna upp till 03:04 så vi går tillbaka till Donken, när vi kommer ner igen står den på 03:17 och medan vi står där går det upp några minuter.. Så vi drog tillbaka till Donken och när vi kommer tillbaka står den på 03:35 sen står vi där och väntar i säkert en halvtimma innan bussjäveln kom.. Och aaah det hände ju en massa saker när vi väntade men det var ändå inte kul..

Nåja, som Adde sa "det var ett äventyr i alla fall".

Det är rätt konstigt att jag är vaken nu och har varit vaken en stund.. Men jag kan verkligen inte sova pga den där jäkla uppsatsen jag måste skriva, jag blir så jävla stressad. Jag vaknade första gången halv nio och då hadej ag bara sovit í typ tre timmar och tänker att jag måste skriva på min uppsats...

Det suger..

sen ska jag jobba idag också





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0