Oja

Datum: 2010-03-18 | Tid: 10:23:34
Jag ansåg att jag förtjänade en sovmorgon så jag skippade den första lektionen idag.
Jag har inte ens dåligt samvete för det.

Drömde en sjukt konstig dröm. För det första var det sol och typ 25 grader ute, Sara gick i shorts och Chrippa gick i badbyxor (besvikelse när jag vaknade upp till en mulen, molnig dag med bara 1 grads värme). Vi gick hem till Bella och Filippa, och Filippa hade piercat sig i kinderna, men gjort det på ett annat sätt än vad man brukar...hon hade nämligen gjort en i mitten och fem runt om, som en blomma. Dessutom hade hon piercat läppentvå ställen och vi snackade om att göra snakebite båda två.
Pontus (deras bror) hade flyttat in i föräldrarnas rum och hade en tv i varje ände av sängen och jag skulle till Handenterminalen av någon anledning och skulle kolla bussar, men inne i Bellas rum var det tre hundar varav en var en valp, som var jätteglada att se mig så jag satt och kelade med dem tills N2 kom in och kollade bussen åt mig. Dessutom var det ett gäng småflickor, Theas kompisar, som frågade om jag var där, eftersom de inte kunde släppa in sin katt eftersom den var rädd för mig.

Snacka om sjukt...



Har ni haft någon riktigt skum dröm någon gång?

God morgon förresten!





Kommentarer
Postat av: Jennie

sv: allt är fint med mej :)

jag skriver romaner/mina egna erfarenheter :) vad skriver du om?



tack!

kolla in: http://thetwilightseries.blogg.se

missa inte fredagsintervjun imon med Nevnarien!

kram

2010-03-18 @ 10:45:50
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Jennie

sv: aah, inte riktigt min stil ;)

vad gör du idag?

kram

2010-03-18 @ 11:00:47
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0