Operation övertala-benjii-att-åka-till-peace-and-love (del1)

Datum: 2010-03-17 | Tid: 19:49:00
Jag SKA till peace and love och se the kooks! Ingen annan vill dit, min kära peace and love-kompis Benjii vill till Hultan då han gillar banden där mer.. Men jag är för envis för att ge upp. Vänta bara, ni ska få se att om en månad sitter vi båda med peace and love biljetter. BEWARE!

~ Camilla säger:

jag tycker det är orättvist nu!

hard©ore, säger:

vad?

~ Camilla säger:

jag kan inte ens åka till hultan, är i danmark då >.<

hard©ore, säger:

haha meeeeh

illa!

~ Camilla säger:

jag har inget vaal än att åka till peace and love SJÄLV

:'(
det här suger dase

hard©ore, säger:

:*

fixa bra band så kommer jag

~ Camilla säger:

ååk med mig

åååk med mig

åk med migg!!

hard©ore, säger:

haha :*

~ Camilla säger:

benjii

ääven om du gillar banden på hultan mer så kommer ju världens coolaste camilla forsell till peace and love ! ;o

hard©ore, säger:

haha mjo de e klart! :D

~ Camilla säger:

sååå peace and love ? (A)

hahahahah jay-z kommer!!! xD

hard©ore, säger:

hahahahahaha

nått bra hcband måste komma först

~ Camilla säger:

när kollade du vilka som kommer senast ? ^^

hard©ore, säger:

typ igår

eller förrgår :P

~ Camilla säger:

men ååh, säg några band så ringerj ag och försöker fixa någon av dem!

nej men allvarligt, vilka band vill du ha ?

hard©ore, säger:

typ bmth haha

eller sista sekunden

totalt jävla mörker

underoath

~ Camilla säger:

meen, bmth kan man ju typ fetglömmaaa

hard©ore, säger:

japp för dom e ute på turné då

~ Camilla säger:

jaa, med närmare eftertanke så är jag också bortrest då, på smekmånad med min sambo oliver.. sykes..!

han hälsar btw ^^

hard©ore, säger:

hahahaha

snart vet du

då kommer alla dregla efter benjii istället

"el individo"

~ Camilla säger:

görom inte redan de då ? ;)

hard©ore, säger:

haha nej :(

~ Camilla säger:

fan, kom till peace and love så ska jag dregla efter sig hela veckan!

hard©ore, säger:

hahahaha :D

ur just faking it :(

~ Camilla säger:

maybe, maybe not. you'll never know if you don't come to peace and love ^^

(Alla andra delar kommer vara kortare)





Kommentarer
Postat av: Eleonore

Hehe kan tänka mig det, fint är det iaf!



Ja riskakor är riktigt gott :D

2010-03-17 @ 20:35:37
URL: http://fikamed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0