@ school

Datum: 2010-03-10 | Tid: 12:49:14

Jag sitter i skolan nu och har absolut inte jobbad med min uppsats (däremot har vi jobbat lite på FN-rollspelet). Istället blev jag halvt deprimerad.
Helena satt och lekte med ett par yrkeskort och jag tänkte att det kan ju vara kul att göra det och se vad man kan bli.
Jag satt med noll kort i JA-högen, ett fåtal kort i KANSKE-högen och resten (typ alla) i NEJ-högen.
Sen skulle man rensa igenom KANSKE-högen för att omvandla dem till ja eller nej.
Jag fick Tolk som yrke, och det var mitt enda. ETT YNKA YRKE AV TVÅHUNDRA!
Antingen så är jag grymt instängd på vad jag vill göra, eller så finns det ingen framtid för mig...

kul, verkligen....



Då får man väl hoppas på att min författarkarriär skjuter i höjden...
KUL, VERKLIGEN!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0