SL hatar mig

Datum: 2010-03-03 | Tid: 01:26:50
Japp, SL hatar mig. Igår stod jag i slussen i två timmar... Idag kom jag nästan försent till jobbet för att bussen fastnade i en snödriva vid första busstoppet?! Som tur var kom det en buss som ´visserligen inte var i trafik men vi fick hoppa in i den, det var en nyare och finare buss så jag var nöjd. Jag roades över att det stod slussen på nästa-hållplats-grejen, av någon anledning... Det konstiga var att bussen inte stannade vid några stopp, vi åkte förbi alla stackars människor som väntade på bussen och oj vad de kollade efter oss som susade förbi där. Naiv som jag är tänkte jag "Nice, nu kanske han kör oss direkt till Gullmars", lutade mig bakåt och stoppade in ipod-hörlurarna på högsta volym. När vi var i centrum stannade bussen och där blev vi tvinade att gå av ... kul.
På busshållplatsen var det hur mycket folk som helst, efter en kvart kom nästa buss och jag pressade mig på och försökte få en sittplats.. En tjej satte sig brevid mig även fast det fanns lediga platser kvar, jag irriterade mig som sjutton på det och sedan irriterade jag mig ännu mer på att jag irriterade mig på det (så många gånger har jag nog aldrig sakt irriterande i en mening). Sedan att hon praktiskt taget satt på mig gjorde inte saken bättre, jag satt typ upptryckt mot rutan..

Nåja, väl på jobbet fick jag stressäta och sedan var det bara att börja jobba.

Bruno var världens retsticka som vanligt idag och jag kontrade med dryga kommentarer.. Alltså han ska vara min chef.. eller överman.. eller något?! haha.. Aja, måste nypa honom några gånger nästa gång vi träffas som straff, han satt nämligen i skydd bakom sitt jäkla skrivbord idag och såg kaxig ut när jag utlovade honom nypningar..

Nä, nu ska jag sova!

Imorgon äre ALICE IN WONDERLAAAAAAAAAAAAND!!!!!!






Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Allt bra med dig? :)



Jag har en ny blogg, vore snällt om du ville hjälpa mig, vad skulle du vilja läsa mest om på min blogg av alla kategorier jag har som förslag? :)

2010-03-03 @ 11:11:44
URL: http://labiosrosado.blogg.se/
Postat av: Anonym

besök min blogg o kommentera något snällt. :)

Följ den gärna.

pussar!

2010-03-03 @ 11:12:12
URL: http://dotteremelie.blogg.se/
Postat av: Ida-Maria

Du kommer säkert fastna med bussen då också så att du inte kan ta dig in till stan ;)

2010-03-03 @ 11:18:54
URL: http://idasnyablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0