Time to say good bye

Datum: 2010-03-30 | Tid: 17:24:48
Nu kanske ni kallar mig dramatisk, men det här blir nog mitt sista inlägg i den här bloggen. Ni kan ju kanske förstå det i och med att bloggen tekniskt sätt till 50 %  handlat om hur elak jag är den senaste tiden. Därför tycker inte jag det är så kul att blogga i den här bloggen. Jag tänker inte sitta och försvara mig mot de andra inläggen för det är inte därför jag har bloggen och jag skulle tycka att det var löjligt. Sen tycker jag inte att alla inläggen specifikt har varit om hela "situatuinen" men budskapet har ju ändå varit det.

Jag hoppas i alla fall att bloggen får ligga kvar för det finns många fina minnen här som jag kanske kommer vilja gå tillbaka och läsa ibland.

Ni kan nu hitta mig på http://kissthentell.blogg.se/

Hej då







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0