Today I'm this...

Datum: 2010-03-20 | Tid: 22:25:47
Jobbet var ganska kul, men vägen dit var inte lika fantastisk.
Fick reda på att mitt busskort var ogiltigt och det var massor av krångel som slutade med att jag fick åka tillbaka till Tyresö för att byta in det, eftersom det var ett vanligt terminskort tryckt på ett pluskort, osv osv.
Väl på jobbet fick jag reda på att Gizela personligen hade frågat om mig och ville ha mig i sin kiosk så det bar av till A6. Vi stod i Brynäsklacken, men sen kom de med tröjor som vi skulle ha på oss...det stod Djurgården på dem...HA HA.

Gizela fick ragg på någon kille som var 31 och annat än så så hände det inte speciellt mycket. Jag såg den snygge bartendern ett antal gånger men han la inte märke till mig då han var upptagen med att servera gäster. Haha.

Åkte hem och Filippa hoppade på bussen. Hon följde med hem till mig men jag var alldeles för trött för att vara sällskaplig, och hon åkte hem för typ tjugo minuter sen. Sorry!
Passar min syster också. Hon är inte trött men jag skulle kunna gå och lägga mig nu.
FAILED!

Fast jag är partysugen också, det suger lite eftersom jag inte har ekonomin till att festa, och inte kan eftersom jag passar min syster xD (Mamma är på fest)
DOUBLE FAIL

Nåja, ska ut och kolla på barnprogram.
PEACE


Det här gjorde jag förra året den 23:e mars...tre dagar för tidigt, men det fanns ingen för den 20

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0