uergh

Datum: 2010-03-25 | Tid: 16:21:09
Idag har Helena och Hannan fått ta hand om mig då jag har mått väldigt dåligt.
Det blev till och med så att jag direkt efter Zita-föreläsningens slut spydde, vatten och äppelmer så det är någonting fel på mig. Jag höll dessutom på att spy på tunnelbanan hem för jag mådde så dåligt, men på bussen var det lite okej.

Tror jag ska ringa Bruno och säga att jag inte kan komma till jobbet idag.
Mår verkligen asdåligt och det sista jag vill just nu är att spy in en kunds ansikte eller spy över huvud taget, men det känns bäst när jag ligger ner, blundar och typ sover.

Aldrig mer, säger jag bara. Aldrig mer.
Usch vad pissigt, jag behöver verkligen pengarna och jag såg fram emot att jobba idag.




Kommentarer
Postat av: Hannan

:)<3

2010-03-26 @ 01:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0