"Viktig" information om den här dagen

Datum: 2010-03-10 | Tid: 18:51:31

* Jag såg att The Kooks ska till peace and love och fällde glädjetårar. Jag kände mig så mesig att jag tänkte "Camilla din jäkla pussy!!"
* Jag skrev klart min uppsats, hundra procent klar alltså. Om jag inte skulle komma på någon mer intressant åsikt om Irakkriget tills på fredag. - fet chans
* Jag var sugen på stuvade makaroner så jag lagade det till middag.... okej, nu ljög jag.. Mamma står och lagar det just nu och jag har inte ens sagt att jag var sugen på med.. Måste vara en mor och dotter-grej!
* Jag såg en kille ramla på busshållplatsen.. Han skulle gå fram och kolla när bussen gick, halkade på en isfläck och landade på mage rakt i en stor vattenpöl, reste sig upp, såg helt oberörd ut, kollade bussen och ställde sig i ett hörn. Jag har aldrig skrattat så mycket på insidan i hela mitt liv.. Och jag är dessutom stolt över att jag klarade mig utan en skrattattack.. fast jag behövde vända mig om för att kalra det.
* Jag skulle handla silverschampoo men kortet funkade inte, det är alltid så pinsamt tycker jag. Tycker även det är pinsamt när någon handlar på jobbet vars kort inte funkar.. haha. Så i alla fall sa jag att jag skulle gå och försöka ta ut pengar istället, men det gick inte. Det stod "Ingen täckning".. skumt.. det roliga var att varje gång kom en lapp ut med mitt saldo och första gången stod det 398, sen 401, sen 405 och sista gången jag tittadew var det 418... Det var väldigt konstigt? Och ja, jag är väldigt envis och vägrar acceptera att det inte funkade och trodde att det skulle funka om jag stoppade in kortet tillräckligt många gånger!
* Jag frågade mamma vart pappa var typ tre gånger men kommer fortfarande inte ihåg vart han är..

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0