Yes, yes, oh yay

Datum: 2010-03-06 | Tid: 18:30:15
Jag hann ungefär skriva en sammanfattning av vad jag ska skriva innan Sara messade och ville ta en promenad. Jag tänkte att jag skulle belöna mig med en cigarett när jag hade blivit klar med sammanfattningen, så då tänkte jag att en kort promenad satt på sin plats!

Vi var ute i 90 minuter.

...fail


Och nu har jag suttit och glott på facebook i en halvtimme utan att göra ett piss, förutom att sjunga falskt till låtar på spotify och sen hosta upp mina lungor i ett försök att framstå som en normal, friska person.
Snart ska jag göra mat också, och sen ska vi tydligen ut och festa...

Och sen undrar man var tiden tar vägen?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0