Ny kategori

Datum: 2009-04-05 | Tid: 15:58:11
La till "Skrivande och texter" som en kategori då jag kom på att det faktiskt går att publicera utdrag från Blood trails (som jag jobbar med och som ska byta namn). Camilla är den enda som har läst den, eller i alla fall det första kapitlet, men vad hon inte har läst är det nya improved första kapitlet.
Ska nog rätta lite idag. Hihi.

Kategorien är det nog bara jag som kommer att använda, eller mestadels. Vad jag vet så skriver inte Camilla på samma sätt som jag. Eller inte lika mycket kanske man ska säga.

Nåja, jag ska fortsätta äta mina skummisar och fortsätta skriva random blogginlägg som inte tillför någonting i den här världen.
Livet är härligt

/ Kim ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0