11,716

Datum: 2009-11-07 | Tid: 19:01:58
Jag var lite orolig ett tag. Orolig för orden som skulle skrivas, men som inte skrevs. Orolig för viljan som bara försvann helt plötsligt.
Men nu är allt löst. Viljan och passionen är tillbaka och efter två dagars totalt slackande så har jag äntligen kommit ikapp igen, och ligger före.
11,716 ord, och mer ska det bli innan dagen är slut, då det är skönt att ha ett försprång ifall viljan och fantasin skulle ta slut igen.

Det känns bra, och jag är stolt över mig själv. Ska skriva 300 ord till och sen belöna mig själv genom att gå och baka något gott till finbesöket som kommer senare.

Läste ut Vince & Joy gjorde jag också. Underbar bok.
Tack för mig.
Vi ses lite senare.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0